wtorek, 8 kwietnia 2014

Dedykacja

Wszystkim, którzy mnie życzliwością i wsparciem obdarzają, serdecznie dziękuję. Mam nadzieję, że taka forma prezentacji moich wierszy w kolejnych Antologiach, spodoba się osobom zachęcającym mnie do wydania tomiku poezji.
Projektantką szaty graficznej bloga jest "pozytywnie zakręcona" Bogumiła, o szerokim wachlarzu zainteresowań, ale najbardziej znana ze swej pasji komputerowej. Dzięki niej powstały zręby tego bloga.







Tytuł bloga upamiętnia majowe spotkanie w Starej Oliwie z okazji Dnia Matki.
 Dzięki życzliwości Biblioteki Oliwskiej, goście mogli  wysłuchać wierszy w rodzinnej atmosferze, przy dźwiękach altówki i gitary.
A sympatycznej akceptacji mojej poezji, przez uczestników  spotkania, nigdy nie zapomnę i stąd.....dedykacja.












       




Ostatnie chwile przed występem i trema...
Sala pełna, a tego nie przewidywałam. Trójmiasto żyło wydarzeniami EURO 2012.
Tak się złożyło, że najstarszy uczestnik spotkania
miał lat dziewięćdziesiąt, była wnuczka-siedmiolatka i półroczny Jeremi.
A spotkanie odbyło się w roku, obchodzonym pod hasłem integracji pokoleń.
Te przypadkowe fakty były powodem dodatkowych radości.



O piękną oprawę muzyczną zadbał syn z żoną, a logistyką zajęli się córka z mężem i wnuczką, mieszkańcy Bydgoszczy. Siedmioletnia Marcela wspierała mnie ciepłą bliskością.
To był wymarzony prezent dla matki od dzieci.W dodatku mogłam podzielić się podarunkiem z innymi, więc za wspólnie przeżyte chwile wielkie dzięki.
Więcej zdjęć ze spotkania jest w galerii Biblioteki Oliwskiej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz